OT: patecni neuveritelnost...

David Hankovec david.hankovec@centrum.cz
Sobota Únor 18 00:35:13 CET 2006

Tak ja taky pridam.....
Jeste kdyz se brali poruchy NN u nas na dispecinku ve Strakonicich a ne jako je ted berou  v Brne :-)))))
mel jsem telefonat - vola chlap, ze pry mu nejde elektrina. Povidam, ze tam posilam pohotovost. A chlap se zacal rozcilovat
ze pry plati hrozny penize za elektriku a ze pry bysme aspon mohli predem ty poruchy hlasit....:-)))
Jenze to nebylo vse.
Byl celkem sprostej, ale bohuzel jsme si museli od lidi nechat leccos libit i kdyz jsme za to nemohli, a tak si rikam, ze
mu to zkusim vysvetlit. Rikam - mate auto ? - On - ano. Ja na to - a Vy vite predem, kde se Vam na silnici rozbije ?
A on na to  - no to prece da rozum, ze to nemuzu vedet.....  Nacez ja vitezoslavne povidam - no vidite, jak ja muzu predem vedet, kde spadnou stromy
do linky, abych Vam to oznamil ? A vite co mi na to rekl ? To je sice pry hezke, ale ze nechape, co ma spolecneho auto s elektrinou....:-)))

David Hankovec