OT: patecni neuveritelnost...

RVsoft rvicek@quick.cz
Sobota Únor 18 00:12:21 CET 2006

No ja mam jako perlu to kdyz jsem s babou z posty v nejake hrozne prdeli
resil ze ji nejde mys. Rikala, ze s tim hejbe, ale ze ta sipka se hejbe
jen obcas.

Hmm rikam neni co resit a vyrazil jsem 30km na postu. Kdyz tam prijedu
tak ta mana ji mela tou kulickou nahoru - otocila ji kdyz si utirala
stul. Jak o ni obcas zavadila tak se ten kurzor obcas soupnul.

Volala pak druhej den, ze potrebuje vetsi stul, ze se nemuze dostat na
kraj obrazovky. To uz jsme ji ale nesezral, normalne jsem ji
profesionalne poradil at mys zvedne a presune doprostred stolu. Ze ji to
zase den vydrzi nez odcestuje na kraj stolu.

Kolega vedle zral tebich jak se mi rechtal. Jojo to byly casy - 1993 a
Foxpro 2.0. Vona ta baba taky dost chlastala.

RadekCX