DVB-T domovni rozvod

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Únor 17 17:03:07 CET 2006

To je tím, že Telefonica vnutila své dceřiné společnosti (ČTc) MPEG-4, aby
se to někde vyzkoušelo. Taky jim k tomu dodají set-top-boxy, který jsou
upravený normální přijímače. Prostě ve Španělsku se to nechytlo a nemají
odvahu to tam otestovat. Vzhledem k tomu, že se jedná o ČTc, na jejich DVB-T
bych nečekal, kdo ví, kdy bude...

PS: Tohle nemám od nikoho z Telecomu, ale člověk, který mi to popisoval to
údajně z Telecomu má. Taky to vůbec nemusí být pravda...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death