DVB-T domovni rozvod

Bitovod hw@prelude.cz
Pátek Únor 17 14:01:51 CET 2006

> Televizi i video jde obslouzit najednou jednim boxem, ale nelze najednou
> pouzivat dve digitalni funkce (pro bezne typy)

Zkuste si to... Rozumne nejdou - bud na neco koukam a chci nahravat neco
jineho, pak potrebuju druhy jen pro video. Jeste veselejsi je moznost, ze
jsem na dovolene a chci nahravat dejme tomu v prubehu jednoho tydne ze dvou
(nebo vice) ruznych programu. Nektere set-top maji moznost casovani, takze
si predem naprogramuju, odkud chci kdy a co prehravat, pak si na videu
nacasuju, od kdy do kdy ma nahravat - zacina se to zajimave komplikovat.

Priznam se, ze jsem taky docela zvedavy, jak dopadnou jednani o MPEG4 -
hlavne co tomu reknou lide, co podporili rozjezd DVB-T nakupem MPEG2 set-top
boxu...

<noflame>
Kdyby mi muj mobil byl schopny fungovat deset let, tak bych ho za novejsi
nemenil. Napriklad mam doma vybornou a jednoduchou Nokii 2110, 3110, 6310i a
ted nejakou 65xx - a kdybych mohl, pouzival bych tu prvni. Dovolal jsem se s
ni, SMS jsem napsal, proc bych mel chctit neco jineho? Ze jsou na trhu mensi
a lehci? No to jsou, zvlastni je, ze u te 2110 mi rozmery ani vaha nikdy
naprosto nevadily, naopak, u tech "modernich" obcas nevim, kam jsem ho
zalozil, o mrnavych pismenkach na stale "lepsich" a barevnejsich displejich
ani nemluve...
</noflame>

Pavel Kutina