x51 versus AVR (no flame)

David Hankovec david.hankovec@centrum.cz
Středa Únor 15 22:37:52 CET 2006

Zdravim, dovolim si se svoji spetkou do mlynice snad mne ostatni nesemelou  :-))
http://www.dhservis.cz
kde snad neco k tematu najdete, pro ladeni x51ap. pouzivam ADSIM (mam tam odkaz)
 - ale je to tak vicemene na odladeni matiky ap. s behovymi vecmi to zas az tak nepomuze
 i kdyz na druhou stranu - alespon neco.

Hodne uspechu, pevne nervy a ....nepovolit :-))!

S pozdravem David Hankovec