x51 versus AVR (no flame)

Aigor Aigor@seznam.cz
Středa Únor 15 22:00:26 CET 2006

Takze diky vsem, dulezite je zacit a jelikoz mam vybavu i zakladni znalosti pro
x51, moje volba je jasna.
Hledisko znameho, kamarada nebo souseda pada, jelikoz nikoho v okoli nemam, tak
proste zacnu s tim co mam doma v supliku.

Trochu jsem si udelal obrazek i podle uvedenych odkazu, takze bych si otazku
vyberu MCU uzavrel ;-)

Jeste se zeptam ohledne SW, jaky ASM/debugger (free) dnes pouzit na x51 a kde
roste, matne si vybavuju jen s cim jsme delali na skole a na CD jsem to uz
nikde nenasel. Nechci objevovat objevene. IDE mit nemusim, pod Woknama take ne.
Hledam slusny kompilator/simulator/debugger..

Pokud to opet je nekde sepsane, uvitam odkaz.

Aigor