Straznice se blizi Was: Re: Další otázka z.......

MK info@mcu.cz
Středa Únor 15 10:48:57 CET 2006

> Pisu Flash a EEPROM, nikoli EPROM. EPromky jsou snad vecne. Potrebujete
> bryle, mam jedny s ulomenou hokejkou, nechcete poslat?

Vasnosti a co si tak asi myslej, ze je v te 89C2051 .))))))

> Navic flashkam a eepromkam vice vadi mrazy (kupodivu), coz u muzikantu
> neni
> nijak neobvykle, aparatury pri stehovani zvlaste v zime (pokud neleti k
> protinozcum, pak i v lete) ruzne promrznou.

Tak ono to zas a porad bude o tech pazourach, ze :))))))) Takovy element
zvany "muzikant" si opatri nejaky bazmek s danymi pracovnimi/skladovacimi
podminkami. Pouziva to povetsinou bez ohledu na tyto podminky a pak se zacne
rozcilovat jak je ta elektronika s mikroprocesory blba a nespolehliva.

Sorry, ale tohle me ma presvedcit?  Tak to tezko. Nejaky hudec jen tezko
dokaze vytvorit podminky v kterych nektere me vytvory MUSI pracovat.

S pozdravem
MK