RE: Straznice se blizi Was: Re: Další otázka z.......

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Únor 15 10:33:03 CET 2006

> Behalf Of MK

> zkrátit
>
> Nikdy me neprestanou bavit tato lidova moudra tradovana generacemi
> lidovych
> vypravecu. Doufam jen, ze jejich kazdorocni sraz ve Straznici nebude nikdy
> zrusen. Prave debordelizuji sklep, sam jsem prekvapen, co jsem tam za
> poslednich x-let dokazal naskladat. Mimo jine jsem vytahl krabici ulozenou
> okna na trubkach s rozvodem topeni (opravdu idealni skladovaci podminky) a
> ni cca 10-20 let stare prototypy nekterych mych vytvoru. Citac s 8751
> cital,
> [...]

Pisu Flash a EEPROM, nikoli EPROM. EPromky jsou snad vecne. Potrebujete
bryle, mam jedny s ulomenou hokejkou, nechcete poslat?

Navic flashkam a eepromkam vice vadi mrazy (kupodivu), coz u muzikantu neni
nijak neobvykle, aparatury pri stehovani zvlaste v zime (pokud neleti k
protinozcum, pak i v lete) ruzne promrznou.

JL.