Obsluha preruseni v asembleru a AVR-GCC

Alec Martinek amarti@post.cz
Úterý Únor 14 17:44:12 CET 2006

Jde me o to ze mam nadefinovany treba soubor timer.h

**

extern volatile uint64_t tmr1, tmr2;

***

an ja potrebuji si napsat obsluhu preruseni v asembleru protoze kdyz ji
mam v cecku tak je slozita a znam ji naspat mnohem jednoduseji. Rad bych
tyto obsluhy mel v samostanem souboru i pro budouci pouziti. Z nemeckeho
serveru jsem zjistil ze ze se na to pouziva prekaldac avr-as ale na nem
je vysvetleno pouze jak se predavaji parametry vramci volani funkci. To
sem si zjistil take debugerovanim c-koveko kodu. Jde me o to jak predat
memu kodu, ktere obsluhuje preruseni  treba adresy tech mych promenych.

Ales Martinek