OT: zahada okolo IP adresy Radio 1

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Únor 13 21:48:17 CET 2006

RoundRobin je mi jasny. Nemam tuseni, jak se v DNS delaji zcela jine zaznamy
pro ruzne site (proste v Australii pouzivaji australskeho Googla, v Japonsku
japonskeho a v centru Prahy jineho nez na Praze 4 :-))

domaci Googl (Nextra/ Praha 4):
Name:    www.l.google.com
Addresses:  66.102.9.147, 66.102.9.104, 66.102.9.99
Aliases:  www.google.com

Jakub Serych