flame, was: avr-gcc a debug informace

MK info@mcu.cz
Úterý Únor 14 12:49:31 CET 2006

> Hah, konecne smec na poriadny flame (uz mi to Win vs. Lin liezlo na
> nervy)!
>
> Nic si z toho nerobte. Ccko a jeho okolie je taky hnusny zlepenec, ze
> jeho skalni zastancovia sa musia ohanat roznymi pouckami o tom preco je
> to dokonale tak zlozito ako to robia, aby nemuseli pripustit, ze to _je_
> prilis zlozite a tazke na pochopenie. Pritom skutocna pricina napr. lezi
> v obmedzeniach a vlastnostiach PDP-11, ale na to sa uz medzicasom
> zabudlo a vymyslela sa nejaka ina, vedeckejsie znejuca "pricina".

> [...]

Jano, kecas, kecas a jeste jednou kecas .))))))
To ze nemas rad potazmo neznas Cecko, jeste neznamena ze je zle .)))))
Respektive jeste jinak - v dobe kdy jsem si v 1981-3 zacinal hrat na SMEP
4-20(50-50) coz neni nic jineho nez kopie PDP-11, byl k dyspozici opravdu
siroky okruh prog jazyku - krome cobolu, basicu a fortranu77 tu bylo jen a
pouze to Cecko. Tak a ted hadej - v cem si myslis ze jsem asi tak mohl
programovat ????

S pozdravem
MK