OT: flame, was: avr-gcc a debug informace

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Únor 14 12:21:16 CET 2006

Hah, konecne smec na poriadny flame (uz mi to Win vs. Lin liezlo na nervy)!

Nic si z toho nerobte. Ccko a jeho okolie je taky hnusny zlepenec, ze
jeho skalni zastancovia sa musia ohanat roznymi pouckami o tom preco je
to dokonale tak zlozito ako to robia, aby nemuseli pripustit, ze to _je_
prilis zlozite a tazke na pochopenie. Pritom skutocna pricina napr. lezi
v obmedzeniach a vlastnostiach PDP-11, ale na to sa uz medzicasom
zabudlo a vymyslela sa nejaka ina, vedeckejsie znejuca "pricina".

Takze to berte tak ze to tak je a ak chcete ceckovat tak sa s tymi
paranormalnymi (= tazko vysvetlitelnymi) javmi musite zmierit a bodka.

Samozrejme mozete prejst do minoritneho tabora a pouzivat jazyky, kde je
napriklad jasne, co je to int.

:-)))))

wek