Rotoped

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Únor 14 07:32:40 CET 2006

Kde bydlite? Ve domku na predmesti/ na vesnici nebo v byte uprostred mesta?
Ono totiz spousta lidi tu mozsnost vyrazit si na kole nema - musi bud mit
kolo ve spolecne kolarne nebo ve sklepe panelaku, kde mu hrozi ukradeni,
nebo ho ma v byte/na balkone, odkud ho musi slozite tahat a to i po
schodech, pokud se s nim nevejde do vytahu. Nebo ho ma u rodicu na vsi, kam
se dostane jednou za cas. Takze to neni o tom "sednu a jedu", ale o tom
"snesu kolo po schodech, pul hodiny se vymotavam z mesta a pak teprv jedu...
to samy v opacnym poradi kdyz se vracim z vyletu". V neposledni rade - v
zime se na kole tak dobre neda jezdit, jako v lete a kdyz si chce clovek
udrzet kondici aby pak na jare nemel ochably svaly, tak mu s tim zase
rotoped muze pomoct.
Snad Vam moje vysvetleni pomuze pochopit, proc si "ten kram" nekdo kupuje.
Furt je to lepsi nez zazracny pristroj z teleshopingu "abtonic digital pro,
staci jen lezet u televize a pristroj cvici za vas".

P.K.