Rotoped

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Únor 14 04:34:07 CET 2006

Podle me by bylo jednodussi nahradit nastavitelne permanentni magnety
elektromagnety v konstantni vzdalenosti a "nejak" zkalibrovat
zavislost proud - otacky - spotrebovany mechanicky vykon. Pak by se
dalo udelat i rizeni konstantniho vykonu (bez ohledu na frekvenci
slapani) cimz by z toho vzniklo neco co se prodava jako ergometr a
stoji to nejmin tricet tisic :-)

Ales Prochaska