Obsluha preruseni v asembleru a AVR-GCC

Alec Martinek amarti@post.cz
Pondělí Únor 13 21:22:55 CET 2006

Dobry den
Uz tyden lezim v manualech a porad nemuzu pochopit jak pripojit externi
asemblerovsky kod do kodu ceckoveho. Nejde me ani o pripojeni
jednoduchych funkci (To je popsano zde :
http://www.mikrocontroller.net/articles/AVR-GCC-Tutorial), ale o napsani
treba obsluhy preruseni v asembleru a jak predat memu kodu globalni
promene ktere mam definovane v .h souboru. Vim ze se to da napsat v
inline asembleru (manualu a prikladu jsem nasel mnoho) ale rad bych ji
mel v samostatnem souboru.Zjistil jsem ze se da pripojit pomoci
prekladatele avr-as ale nikde jsem nenasel k nemu manual ktery by resil
muj problem. Problemem tohoto textu je ze je v nemcine a tu ja neumim a
prekladam si to pomoci slovniku. Staci me nakopnout spravnim smerem. Je
nekde popis avr-as a prikladama v neakem pro me priznivejsim jazyku (
treba Anglictina) nebo jestli mate nekdo neaky priklad.
Na konferenci se obracim jako na posledni moznost.
Jinak manual k avr-gcc a libc mam vytisteny ale tam sem nasel pouze
popis inline asembleru.
Dekuji za vase odpovedi a pomoc.

Ales Martinek