Ani PIC nevydrzi vsechno :-(

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Neděle Únor 12 10:21:55 CET 2006

V tom pripade ale nechapu, jak to mereni pracuje. Kdyz si fotak blikne pro
zmereni expozice,neco vyhodnoti a podle toho si nastavi vykon pro vlastni
expozici, tomu rozumim. Predpokladam ze to pro expozici nehybe s clonou, ale
s vykonem blesku. Alespon u Minolty to tak (snad) funguje. Kdyz mu pri
mereni blikne i pridavny blesk (zasadne pouzivam pridavny blesk podstatne
silnejsi), jak se nastavi vykon blesku na fotaku? To snad nema reseni. Leda
ze by pridavny blesk dostal od fotaku po nejake lince (infra, radio)
informaci jak ma nastavit vykon a menil by ho ve stejnem pomeru jako blesk
ve fotaku. Pokud by ale fotak nehybal s vykonem blesku, ale s clonou, potom
mate pravdu a potom to pri pevne nastavenem vykonu funguje. Jinak nemusim
doclonovat kazdy obrazek zvlast, mistnost je pridavnyma bleskama osvetlena
dost rovnomerne a blesk na fotaku jen vykryva stiny. Je pravda ze s tim
fotim jen obcas doma, v nejakem vetsim salu to bude jine. Taky digitalne
jsem s tim fotil jen parkrat (i kdyz bez problemu), driv jsem fotil na film
a tam mensi ujeti expozice neni tak kriticke.
Andel

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 12, 2006 9:56 AM
Subject: Re: Ani PIC nevydrzi vsechno :-(

A kdo tvrdil, ze to ten fotak neumi?? Psal jsem v te sprave nejakou
takovou vetu??
Samozdrejme, ze to umi a narozdil od Minolty  jeste spoustu dalsich featur.
Jen se mi E-ttl libi , tak si chci k nemu udelat "zaves"

A co tyce te korekce, udelam ji 1x a je to.

Chtel bych Vas videt na nejake akci, jak tam  rucne pokazde  doclonujete
pri pevnem vykonu blesku. To musi byt opravdovy zazitek!