Ani PIC nevydrzi vsechno :-(

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Únor 12 09:56:21 CET 2006

A kdo tvrdil, ze to ten fotak neumi?? Psal jsem v te sprave nejakou
takovou vetu??
Samozdrejme, ze to umi a narozdil od Minolty  jeste spoustu dalsich featur.
Jen se mi E-ttl libi , tak si chci k nemu udelat "zaves"

A co tyce te korekce, udelam ji 1x a je to.

Chtel bych Vas videt na nejake akci, jak tam  rucne pokazde  doclonujete
pri pevnem vykonu blesku. To musi byt opravdovy zazitek!