pre zaujimavost, nase nove riadiace centrum

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Únor 12 00:35:03 CET 2006

Zdravím,

Já ano. Pár smluv v tomto smyslu jsem dokonce i osobně podepsal a otiskl
pod ně razítko naší firmy.

Skutečně takové věci někdo vyrábí, někdo takové programy píše a někdo
instaluje podobné systémy. A je to skutečně drahé, to musím přiznat.

Právně ošetřené je to různě, pojištěné je to taky různě, ale tyhle
blbosti jsou celkem irelevantní, pokud to skutečně děláte a za podobné
systémy ručíte vlastním svědomím.

Ono se to těžko vysvětluje, ale pokud něco zvoráte tam, kde následkem
chyby prostě nějací lidé umřou, tak tam pojišťovna nepomůže. Pojišťovna
sice umí dodat peníze, ale neumí vyléčit noční můry. Takže si člověk
sakra pohlídá, aby se chyba nestala. Protože pokud by se stala, asi bych
s tím nedokázal dál žít...

Zdraví PavelK