pre zaujimavost, nase nove riadiace centrum

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Sobota Únor 11 18:22:14 CET 2006

> Pokud si přečtete např. licenci XP tak se tam take
> dočtete
> že vyrobce za nic neručí a obzvláště nedoporučuje zapojovat
> tento systém do
> procesů na kterých zásadně závisí lidský život (např. lekařství).
> No nic snad jsem se vás nedotknul.
> Radim

:-) To je hezke, ale uz jste nekdo nekdy (alespon jednou v zivote) videl
licenci k cemukoliv (hardware, software, cokoliv), ve ktere se pise, ze
vyrobce za vse ruci a ze ta vec je vhodna v kritickych procesech, napriklad
takovych, na kterych visi lidsky zivot? Zajimalo by me, jestli nekdo takove
veci opravdu vyrabi a jakym zpusobem ma takovy vyrobce zajistenu svoji pravni
ochranu. Nebo je to postavene na nejakem mohutnem pojisteni?

Jakub Serych