DVB-T domovni rozvod

Bitovod hw@prelude.cz
Sobota Únor 11 19:15:44 CET 2006

Ale jo, ja to chapu, ale tohle reseni je tak pro mne a pritelkyni, ale fakt
ne pro rodice v duchodovem veku. Mama je rada, ze se naucila, k cemu je
cervenej cudlik na dalkaci od videa, tohle od ni fakt nikdo nemuze chtit,
mobil pro ni predstavuje drobne povyrazeni pri kazdem pouziti :) Proste pro
takove lidi je idealni ovladani stylem "jeden cudlik - jedna fukce" za
predpokladu, ze tam tech cudliku nebude vic nez pet, s tim nikdo z nas nic
nenadela, a asi nebudeme jini.

<noflame>
Jinak bych si dovolil polemizovat s ledascim, at uz je to cena sitovych
rozvodu (kabelaz, zalistovani/zasekani, zasuvky, switche - fakt se do tehle
ceny za jednu domacnost vejdu s odrenejma usima, jestli vubec), tak
zivotnost DVD-RAM (obavam se, ze i zde neni optimismus vyrobcu zcela na
miste, o par necitelnych medii jsem od kolegu zaslechl, sam to nepouzivam,
navic cena medii je taky malicko jinde, nez cena jedne VHS-240), o
pouzitelnosti ve vsech vypalovackach, co jsou na trhu bych si taky rad
nechal zdat...
</noflame>

I kdybych ale se vsim souhlasil, tak mi zbyva jedna zasadni otazka - za co
ze dam tech 100kKc? Za to, ze mi to po prechodu na digital bude vsechno
fungovat skoro tak dobre (i kdyz nepomerne komplikovaneji a narocneji na
udrzbu), jako na soucasnem "bezudrzbovem" analogu? No to pomahej pambu, tak
takovouhle "inovaci" tedy moc nemusim...

Ale namet k zamysleni je to hezkej, aspon jsem si uvedomil, ze tudy cesta
opravdu nevede...

Pavel