APC a jejich tech support...

RVsoft rvicek@quick.cz
Sobota Únor 11 18:58:19 CET 2006

Mam v kanclu 7ks tohodle
http://www.power.cz/product.php?subkatid=12&aktid=51

a nevim o nich. Sice obcas cvakaji, ale tu moji co mam k PCcku tak tu
mam jiste 5let aniz bych o ni vedel a neco na ni menil.

Z tech 7ks ted odesla u jedne baterie, ale nevim odkud nam ji tam dali a
jak stara byla. Nebyla pripojena na PCcko datove takze nevim zda neco
predtim hlasila, ale zpusobne odesla tak ze po vypnuti a zapnuti odmitla
nastartovat a rvala na baterku.

Jak se v tom meni baterie nevim a ani zda se to musi nekam posilat.

RadekCX