APC a jejich tech support...

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Sobota Únor 11 18:41:01 CET 2006

DD,
Kdysi jsem mel za to ze firma APC vyrabi kvalitni UPSky. Kdyz koukam jak se tu cas od casu nekdo ozyva ze ma problem, byl jsem vylecen. Tedy mam dotaz:

Az si budu kupovat UPS priste, kterou znacku mi kdo doporucujete?
Zajima mne kdo ma jake zkusenosti s tou ci onou znackou, jestli kazda UPS prebiji baterky a permanentne zere 20W jako APC, apod.

Budu si asi delat carky, kdykoliv zazni jmeno nejake firmy :o)

Prosim, nestrhnete to na dohady a trumfovani jak tu byva bohuzel zvykem.

Hroch