pre zaujimavost, nase nove riadiace centrum

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Únor 11 17:45:14 CET 2006

Co máte za problémy s Windows? Já jsem si doma nainstaloval Windows 2000
Server 20. prosince 2003 a od té doby jede prakticky nonstop (dohromady to
PC nejelo asi měsíc za tu dobu). A to PC je prostě normální domácí PC, na
kterým dělám vše, Server jsem zvolil proto, že jsem se chtěl naučit používat
a konfigurovat serverové služby. A do nejbližší výměny HW (asi tak za rok)
ani přeinstalaci neplánuju...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death