Regulace topeni PWM

Vladimir Volak volak@stapro.cz
Pátek Únor 10 07:20:08 CET 2006

Nebyl jsem cely den u pocitace a tak reaguji az ted.
Ten dotaz jsem polozil dost nestastnym zpusobem. Nemel jsm na mysli
klasicke rychle PWM, ktere by regulovalo vynechavanim
period, ale neco na zpusob : mam periodu napr. 1,5 hod, zacinam topit,
sepnu na 1 hodinu, pak merim odezvu, vypocitam
odchylku a dalsi periodu sepnu na 45 min. atd, az jsem na pozadovane
teplote.
Nevim ale, jak  vypocitat zakladni delku periody pri znalosti casove
konstanty systemu, pripadne jak odvozovat delku pulzu
od odchylky. Jen tak to zkouset trva strasne dlouho a ja tech mistnosti
ktere reguluju mam osm a kazda se samozrejme chova
jinak :-))

Vladimir

Dne Thu, 09 Feb 2006 20:59:03 +0100 napsal/-a Achiles
<achiles@revize.info> zprávu následujícího znění: