zapojeni vstupu misto Schmitt trigger, retus plosnych spoju

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Únor 8 09:35:25 CET 2006

Skuste sa inspirovat tu:
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=410

Hodnotu C2 zvolte podla medznej frekvencie impulzov, ktoru pozadujete
(pocitam, ze pouzivate impulzne budenie vysielacej LED).
Tranzistory samozrejme pouzite nejake modernejsie, prip. SMD.

Inac, ak ide o citlivost, najlepsie by bolo asi pouzit SFH506
(TSOP1736).

miro

PS: lievikove pero a primerane nariedena acetonova (nitro) farba.