zapojeni vstupu misto Schmitt trigger, retus plosnych spoju

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Středa Únor 8 09:31:31 CET 2006

Nedal by se jeden vystup toho PIC pripojit pres vhodne veliky odpor na
dotycny vstup? Je tam napetovy delic, takze kdyby se do nej pridalo
trosicku proudu z vystupu brouka, mohla by se mu posunout rozhodovaci
uroven o kousicek nahoru nebo dolu.

Fungovalo by to?