Digitalny FIR filter, otazka

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Únor 6 21:54:30 CET 2006

Ale filtr sam prece nema zadnou "vzorkovaci frekvenci". Proste do nej leze
rada vzorku a on ma v sobe nejaka zpozdeni. Je-li zpozdeni Z^-k = 1,25ns a
rada vzorku ma vzorkovaci periodu 125ps, pak zakonite k=10. Zkratka z prvniho
zpozdovaciho clanku vyleze prvni vzorek prave, kdyz do nej bude vstupovat 10.
vstupni. Tedy rovnice budou presne takove, jako by mel filtr se zpozdenim
jednoho clanku = 10.

Jde jen o to, co jsou v analogovem svete "vzorky". Rovnice digitalnich filtru
pocitaji s tim, ze vzorky jsou nekonecne kratke v case. Pokud je to jinak,
musi se do toho zapocitat nejake sinc funkce, ale jak, to presne nevim.

Jakub Serych