Digitalny FIR filter, otazka

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Únor 6 21:33:46 CET 2006

Aha :-)
No zalezi dost na tom, co znamena "samplovane". Jestlize tam je nejaky
sample&hold, pak tam IMHO bude muset byt nejaky sinc, protoze to oproti
zvyklostem v digi zpracovani nejsou v case diskretni body, ale "usecky"
dlouhe 125 ps. Ale to uz je na me dost velka alchymie.

Velmi dobre napsana a volne stazitelna ucebnice je www.dspguide.com Prave
rozdily mezi analogovym a v case diskretnim signalu tam na zacatku jsou
slusne popsane. Z toho by se zpracovani asi dalo pro konkretni pouzity signal
odvodit.

Jakub Serych

P.S. Uz vim, proc to nedelalo rovnici. Ja jsem to blbe nakreslil. V priloze
posilam opraveny soubor pro ten soft.