Digitalny FIR filter, otazka

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Únor 6 21:16:28 CET 2006

A byl tam chytak, tech odlisnych vzorkovacich frekvenci jsem si nevsiml,
bylo to zasite. Podle me by se filtr vytvoril tak ze se mezi zname vzorky
vlozi vzorky nulove. Vznikne tim o dost delsi filtr (s vetsim zpozdenim),
ale to pro jednorazovy vypocet nevadi. Nevim co myslite tim prevzorkovanim
pres sinc(x), to by spis bylo na interpolaci.
Rekni spis primo jaka je vstupni frekvence a jaka je frekvence filtru, at
nedojde k nejakemu spatnemu pochopeni.

Tosa