Digitalny FIR filter, otazka

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Únor 6 21:03:27 CET 2006

chytak to nie je, len nie som velmi zbehly v spracovani signalov.
Problem je, ze signal a filter maju rozne vzorkovacie frekvencie, takze
mam interne tusenie ze filter bude treba resamplovat cez sinc(x) na
vzorkovacku signalu.
Ide o jednorazovy vypocet, napriklad na PC. Pozadie problemu je to ze
neviem teoreticky vypocitat velkost 400MHz komponentu v cos^2 pulze
urcitej dlzky s nedefinovanou striedou, takze to treba vyriesit hrubou
silou :-)
Je to bezna vec, takze niekto kto sa zaobera spracovanim signalov to ma
urcite hotove, naprogramovat to mne by trvalo asi par dni :-)
b.