Jake trafo pro menic

ccw ccw@server.myjavanet.sk
Pondělí Únor 6 20:21:54 CET 2006

RV napsal(a):
> Zdravim,
>
> jelikoz se snazim vyrobit menic pro ten svuj blesk potreboval bych
> poradit jak by melo vypadat trafo v menici.
>
> Bude pouzit TL494 budici dva MOSFETy a ty spinat k zemi kazdy svuj konec
> vinuti, ktere ma stred pripojeny na plus.
>
> Potreboval bych vedet jakym zpusobem zvolit spinaci frekvenci PWM - v
> pripade ze bude pouzito treba bezne zalite trafo a nebo treba traficko z
> PC zdroje (kazde ma jine jadro). Jakym zpusobem dimenzovat to vinuti na
> primarni strane?
>
> Predpoklad je napajeni 12V a na vystupu po usmerneni cca 400V.

> [...]

Zdravim,
navrh spin zdroja a volbu jadra najdete v AR B4/94 pripadne AR B 2,3/95
pripadne jak som tu uz pisal na http://www.smps.us/Unitrode.html
neviem aky vykon od toho zdroja pozadujete, podla mna by stacil TL 494
jeden mosfet trafo da sa pouzit z PC zdroja : budiace , dimenzovanie
zalezi aky vykon chcete prenasat na
http://www.c-a-v.com/download.php?list.46 su kat. listy FONOX tam si
vyberte jake jadro mate k disp a aky max vykon moze prenasat pri danej
freq (povedzme 50 kHz). Su nejak obmedzene rozmery toho zdroja? Zratat
by to nemal byt problem.

J. Blatniak