Jake trafo pro menic

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Únor 6 08:23:57 CET 2006

Zdravim,

jelikoz se snazim vyrobit menic pro ten svuj blesk potreboval bych
poradit jak by melo vypadat trafo v menici.

Bude pouzit TL494 budici dva MOSFETy a ty spinat k zemi kazdy svuj konec
vinuti, ktere ma stred pripojeny na plus.

Potreboval bych vedet jakym zpusobem zvolit spinaci frekvenci PWM - v
pripade ze bude pouzito treba bezne zalite trafo a nebo treba traficko z
PC zdroje (kazde ma jine jadro). Jakym zpusobem dimenzovat to vinuti na
primarni strane?

Predpoklad je napajeni 12V a na vystupu po usmerneni cca 400V.

RadekCX