WD

Radek Sztwiorok radek.sztwiorok@orgrez.cz
Pondělí Únor 6 10:40:10 CET 2006

No podle toho ze prestane ovladat sve periferie (disl,komunikace,vystupy)
Je to divne ale zmerene.Taky jsem si to nedovedl predstavit .
To zapojeni jelo bez problemu asi 1/2 roku dokud vedle nenaistalovali dalsi 100KW motor.WD je pripojen na into0 coz je noha hned vedle oscilatoru a do vnitrni struktury bohuzel nevidim.Trosku lekem pro mne je to ze jim casteji pada Simatic nez ja,ale reseni je treba najit.
Napadlo me ten WD povesit na komunikacni linku(tam vypada ze nic nekmita) ale nestaci mi casove (max cas WD je 1.2s nepletuli-se) komunikuji cca co 3 sekundy.Krystalu se chytit nemohu neb ten je v provozu.Jak to tak pozoruji tak to asi nema reseni leda to premistit , to bude mit zakaznik radost.
Radek
p.s. Jinak takovym zvlastnim zpusobem se proc.chova treba pri nekorektnim resetu,coz by mela 1232 odstranit a proto tam take je.
  ----- Original Message -----
  From: Martin Zaruba
  To: HW-news
  Sent: Monday, February 06, 2006 10:18 AM
  Subject: Re: WD

  No ale podle ceho se tedy pozna, ze se jednocip seknul? Pokud to dokazete nejak jednoznacne rozeznat, pak by WD mohl ovladat pnp tranzistor, pres ktery se jednocip napaji. Pokud tedy stav nastane, na chvilku vypne napajeni a vse se vzpamatuje.
  Neni ale divne, z na jedne noze k WD stale jsou pulzy z procesoru a na ostatnich stabilni nahodna kombinace? Neni to nejaka hloupost na plosnem spoji? Nedovedu si predstavit, ze bu se zrovna takto procesor choval.
  Martin Zaruba