OT: HW reseni SW problemu

Saša Svobodová sasa.svobodova@centrum.cz
Neděle Únor 5 21:58:30 CET 2006


Hezký večír,

    bezvadně napsané, konečně někdo, kdo to uvedl na pravou míru. Chtěla 
jsem to poslat sama, ale nějak nebyl čas ... a tak mě někdo předběhnul :-)

    Abych ještě doplnila, tak těm klínům ze železa se říká "čuba" ;-)  
(a těm dřevěným jenom klíny)

Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje


					Saša K. Svobodová


*****************************************************************

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186								

*****************************************************************



Tony Malecky napsal(a):
> Neni to pravda.
>
> Na celisti nepusobi pruziny, ale zase tlak vzduchu.
>
> Tlak v prubeznem potrubi je 5Bar a pokut tam tento tlak je, tak je vlak 
> odbrzden. Soucesne se z tohoto tlaku doplnuji v kazdem voze vzduchojemy. 
> V okamziku kdy se brzdi (tlak je snizen pod 5Bar) tak zarizeni kteremu 
> se rika rozvadec prepne z polohy doplnovani vzduchojemu na polohu 
> prepousteni vzduchu ze vzduchojemu do brzdoveho valce.
> Dele stojici soupravu bez lokomotivy je nutno zajistit jinak, (kliny a 
> rucni brzdy) protoze vzduch ze vzduchojemu utece a cele se to odbrzdi...
>
> Tony OK1HMA
>   




Další informace o konferenci Hw-list