OT: HW reseni SW problemu
Saša Svobodová
sasa.svobodova@centrum.cz
Neděle Únor 5 21:58:30 CET 2006
Hezký večír,
bezvadně napsané, konečně někdo, kdo to uvedl na pravou míru. Chtěla
jsem to poslat sama, ale nějak nebyl čas ... a tak mě někdo předběhnul :-)
Abych ještě doplnila, tak těm klínům ze železa se říká "čuba" ;-)
(a těm dřevěným jenom klíny)
Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje
Saša K. Svobodová
*****************************************************************
web: http://www.sasa.monty.cz
mail: sasa.svobodova@centrum.cz
mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!
ICQ: 260 344 186
*****************************************************************
Tony Malecky napsal(a):
> Neni to pravda.
>
> Na celisti nepusobi pruziny, ale zase tlak vzduchu.
>
> Tlak v prubeznem potrubi je 5Bar a pokut tam tento tlak je, tak je vlak
> odbrzden. Soucesne se z tohoto tlaku doplnuji v kazdem voze vzduchojemy.
> V okamziku kdy se brzdi (tlak je snizen pod 5Bar) tak zarizeni kteremu
> se rika rozvadec prepne z polohy doplnovani vzduchojemu na polohu
> prepousteni vzduchu ze vzduchojemu do brzdoveho valce.
> Dele stojici soupravu bez lokomotivy je nutno zajistit jinak, (kliny a
> rucni brzdy) protoze vzduch ze vzduchojemu utece a cele se to odbrzdi...
>
> Tony OK1HMA
>
Další informace o konferenci Hw-list