OT: HW reseni SW problemu

Tony Malecky tony@malecky.cz
Neděle Únor 5 21:40:28 CET 2006


Neni to pravda.

Na celisti nepusobi pruziny, ale zase tlak vzduchu.

Tlak v prubeznem potrubi je 5Bar a pokut tam tento tlak je, tak je vlak 
odbrzden. Soucesne se z tohoto tlaku doplnuji v kazdem voze vzduchojemy. 
V okamziku kdy se brzdi (tlak je snizen pod 5Bar) tak zarizeni kteremu 
se rika rozvadec prepne z polohy doplnovani vzduchojemu na polohu 
prepousteni vzduchu ze vzduchojemu do brzdoveho valce.
Dele stojici soupravu bez lokomotivy je nutno zajistit jinak, (kliny a 
rucni brzdy) protoze vzduch ze vzduchojemu utece a cele se to odbrzdi...

Tony OK1HMA


Dawid Ferenczy napsal(a):
> Puvodni  zprava  "Re[2]: OT: HW reseni SW problemu" od "Dawid Ferenczy
> (hw-list@list.hw.cz)" z 5. února 2006, 20:58:34,
> msgid:1012313652.20060205205834@volny.cz (1203 bajtu):
> 
> DF> Slysel jsem (asi JPP ;), ze pneumaticke treci brzdy funguji tak, ze na
> DF> celisti  pusobi pruziny a tlakem se rozeviraji (odbrzduji). Takze kdyz
> DF> prijde  vagon  o  tlak  (pretrzeni), automaticky zastavi. Co je na tom
> DF> pravdy?
> 
> Aha, tak je to pravda - uz jsem se to docetl v pokracovani pretrzeneho
> vlakna...
> 





Další informace o konferenci Hw-list