OT: HW reseni SW problemu
Tony Malecky
tony@malecky.cz
Neděle Únor 5 21:40:28 CET 2006
Neni to pravda.
Na celisti nepusobi pruziny, ale zase tlak vzduchu.
Tlak v prubeznem potrubi je 5Bar a pokut tam tento tlak je, tak je vlak
odbrzden. Soucesne se z tohoto tlaku doplnuji v kazdem voze vzduchojemy.
V okamziku kdy se brzdi (tlak je snizen pod 5Bar) tak zarizeni kteremu
se rika rozvadec prepne z polohy doplnovani vzduchojemu na polohu
prepousteni vzduchu ze vzduchojemu do brzdoveho valce.
Dele stojici soupravu bez lokomotivy je nutno zajistit jinak, (kliny a
rucni brzdy) protoze vzduch ze vzduchojemu utece a cele se to odbrzdi...
Tony OK1HMA
Dawid Ferenczy napsal(a):
> Puvodni zprava "Re[2]: OT: HW reseni SW problemu" od "Dawid Ferenczy
> (hw-list@list.hw.cz)" z 5. února 2006, 20:58:34,
> msgid:1012313652.20060205205834@volny.cz (1203 bajtu):
>
> DF> Slysel jsem (asi JPP ;), ze pneumaticke treci brzdy funguji tak, ze na
> DF> celisti pusobi pruziny a tlakem se rozeviraji (odbrzduji). Takze kdyz
> DF> prijde vagon o tlak (pretrzeni), automaticky zastavi. Co je na tom
> DF> pravdy?
>
> Aha, tak je to pravda - uz jsem se to docetl v pokracovani pretrzeneho
> vlakna...
>
Další informace o konferenci Hw-list