OT: Tohle znate? Pro paranoiky... nocni mura

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Únor 3 15:35:36 CET 2006

> Behalf Of Jirka
>
> http://www.xitimonitor.com/etudes/equipement13.asp

> Jo jo, jiste...

Delam detailni statistiky na nekolik i celkem hojne navstevovanych webu. Na
tech nejmasovejsich ma MSIE kolem 99,8%, na takovych tech "par za den" jen
85%. Je to pocitane bez zateze vyhledavacich robotu a downloaderu.

Pane Jirko, mame velmi podobne nazory, ale bohuzel, pro _masovy_ obchod je
minoritni cast naprosto nezajimava - neprinasi zisk, jen naklady.

Vsimnete si prosim, ze zduraznuji sluvko MASOVY. Pro nemasovy obchod je tomu
prave naopak, ti "odpadlici od masy" davaji prave vydelat takovym, jako jste
Vy. Pro ne je tedy siroka kompatibilita podminkou preziti.

Muj sef (dlouho jsem se jej na to neptal tak nevim jestli na tom jeste trva)
na moje remcani o nekompatibilite firemnich stranek s mozillou mi nerekl
"predelej to", ale to, ze on chce jen klienty s nasazenym MS prostredim -
bez ohledu na to, ze sam prodava uzivatelska reseni postavena na linuxu.

JL.