OT: Tohle znate? Pro paranoiky... nocni mura

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Únor 3 10:53:26 CET 2006

> Jo, ja vidim i jak jsem mel/nemel posekano...

Na takove detaily tam zase nejsou, takze

a) si delate srandu
b) jste chtel napsat "mel/nemel pokaceno..."
c) nejedna se o zahradu ale o louku nebo jinou velkou souvislou plochu
bez stromu kde je vyse porostu poznatelna z odstinu...

> Presne, i kdyz dneska si uz malokdo dovoli zverejnit mrkwonly web - to
> musi bejt extra ignorant.

Ja se obaval, ze zaseji na urodnou pudu a ze sklidim vitr...

<noflame>
2 Petr Zahradnik:
> A pritom by se dalo chapat, kdyz nekdo udela web, ktery bude fungovat
> pouze pro Microsoft Internet Explorer, coz je daleko nejrozsirenejsi
> prohlizec internetoveho obsahu, a bude ignorovat tech pul procenta
> jinych uzivatelu.

Ted se prosim zamyslete nad tim jakou blbost jste napsal. Podle
statistik jsou nase stranky navstevovany pouze ze cca 60ti% IE, zbytek
jsou jine prohlizece. Kdyz pripustim, ze nekolik % v kolonce "neznamy"
je tez IE je to stale mene jak 75%. Jedna se o statistiku za rok 2005 a
dival jsem se i na leden 2006. Na nasich strankach neni nic co by melo
primou pricinu pouzivani toho ci onoho browseru.

> Zatimco tezko se chape, kdyz se nekdo (a ted zamerne nechci pouzit
> zadne pejorativni oznaceni) naschval snazi pouzivat prave ty malo
> pouzivane formaty, aby s tim ostatni bezni uzivatele meli pokud mozno
> problemy. Svedci to minimalne o toleranci, ktera urcite skupine lidi
> zcela chybi.

To neni o toleranci, skoro kazdy nove vydany browser funguje lepe nez IE
6 a nizsi, bude-li IE 7 fungovat lepe je mozne, ze ji budu pouzivat.
Zrovna nedavno by nam (defacto sobe) zakaznik usetril nekolik hodin
vyvoje aplikace s webovym rozhranim kdyby mu stacilo ze to funguje temer
vsude jen v IE ne.

I kdyz uznavam, ze Jirkovo prohlaseni o posilani dokumentu ve formatu
ODF uz zavani urcitou davnou netolerance.

</noflame>

Pavel