OT: HW reseni SW problemu

Achiles achiles@revize.info
Středa Únor 1 20:45:14 CET 2006


V americe to funguje jinak. :)

On Wed, 01 Feb 2006 15:02:10 +0100, <Cihak@dkv.lbc.cd.cz> wrote:

> Celý vlak je napojen na průběžnou brzdu. Nejprve se celá soustava musí
> natlakovat na 5atp a potom se brzdí snížením tlaku a odbržďuje zvýšením
> tlaku v průběžném potrubí. Je to samozřejmě kvůli bezpečnosti. Když Vám
> nějaký vtipálek potrubí rozpojí vlak samočinně zastaví.
> Takže to co se s oblibou ukazuje ve filmech (odpojit vagóny za jízdy a
> následná havárie) je samozřejmě blbost.
>
> 	Martin
>
> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
> Behalf Of Pavel Glajc
> Subject: Re: OT: HW reseni SW problemu
>
> Neví nekdo, jak je to s brzdenim takoveto soupravy? Brzdi jen ten tahac,
> nebo musi mit pendo v poradku brzdy? Prosim jen technickou stranku veci.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list






Další informace o konferenci Hw-list