OT: HW reseni SW problemu

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Únor 1 15:02:10 CET 2006


Celý vlak je napojen na průběžnou brzdu. Nejprve se celá soustava musí
natlakovat na 5atp a potom se brzdí snížením tlaku a odbržďuje zvýšením
tlaku v průběžném potrubí. Je to samozřejmě kvůli bezpečnosti. Když Vám
nějaký vtipálek potrubí rozpojí vlak samočinně zastaví.
Takže to co se s oblibou ukazuje ve filmech (odpojit vagóny za jízdy a
následná havárie) je samozřejmě blbost.

	Martin

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Glajc
Subject: Re: OT: HW reseni SW problemu

Neví nekdo, jak je to s brzdenim takoveto soupravy? Brzdi jen ten tahac,
nebo musi mit pendo v poradku brzdy? Prosim jen technickou stranku veci.



Další informace o konferenci Hw-list