Pul-up resistory

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Prosinec 31 10:10:01 CET 2006

Na 10 metru to zvladnete bezpoblemu i v HC 5V logice. Na vystupu 50R tlumici odpory, na vstupech RC filtr a smitak.
Rychlosti do 50kbps bez problemu. Samozrejme nesmite mit mezi zemneni tvrde riuseni od 50Hz - tj. nesmi byt obe zarizeni zemeny na
PE.
V takovem pripadne oddeleni optrony.
Danhard
*******

Dobrý den,
děkuji za odpověď po víkendu si skusím zajistit alespoň 2 kusy :-) a budu skoušet dál,
snad těch 10 metrů nebude moc, SKO se pousím dát raději všude, dle datasheetu
4504 by to mělo být i dostatečně rychlé tak uvidím...

S pozdravem Porki

P.S. tento týden se mi skutečně daří a dnes jsem poslal do kytek i svůj desktop, proto
 ta pozdní odpověď....