Re: Pul-up resistory

David Rudol rudol@post.cz
Sobota Prosinec 30 21:42:41 CET 2006

Dobrý den,
děkuji za odpověď po víkendu si skusím zajistit alespoň 2 kusy :-) a budu skoušet dál,
snad těch 10 metrů nebude moc, SKO se pousím dát raději všude, dle datasheetu
4504 by to mělo být i dostatečně rychlé tak uvidím...

S pozdravem Porki

P.S. tento týden se mi skutečně daří a dnes jsem poslal do kytek i svůj desktop, proto
 ta pozdní odpověď....