OT: Re: Plazma versus LCD

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Prosinec 30 10:33:14 CET 2006

Je to jen můj názor, nikomu ho nevnucuji, ale s tim Canonem to je trochu
frajeřina....navíc pokud si problematiky neznalý náhodou přečte Váš
příspěvek, může nabýt dojmu, že EOS 350, 400 je nějaká hračka, kterou se
nemá smysl zabývat.

Obrazový výstup z téhle levné zrcadlovky nebude jiný ( horší) , než
třeba z *EOS 1D MARK II N.
Naopak  bude možná lepší, když dotyčný použije na té 350-ce lepčí (
dražší) sklo ( objektiv) !

Takže jestli dotyčnému nějaké fotky z 350-ky vrátili jako shit, je to
jen o tom fotografovi , ne o foťáku ( těle)  - neboli ani profi tělo v
ruce nějakého cvakálka  nepomůže k pořádným fotkám a naopak "dobrý
muzikant zahraje i na starý střep pěknou muziku".

Rozdíl v profi těle v porovnání s levným plastem typu EOS350, 400 je jen
v životnosti, ergonomii , ceně, ale určitě obě tyhle těla mají minimální
rozdíl v kvalitě obrazového výstupu.  Možná 1Ds má víc MPix, ale
garanuji Vám , že a fotce 30x 40 to stejně neopoznáte.

Jinak ta HDTV střižna a nějaká ne zrovna profi kamera se dá pořídit za
mnohem méně než částku čítající 6 nul. Možná stačí zabrousit na
http://forum.grafika.cz/forum_agr.php?97   a než se vydávat z horentních
částek spíš si něco pčečíst a pak utrácet.  Jsou tam i linky na HDTV
zpracovaná amatérská videa - moc pěkné práce.

Sory, nedalo mě to nezareagovat - digi foto/video je můj koníček prostě
někdy mi něco zvedne ze židle.  Ale možná jsem si měl raději dát sprchu..
( včera jsem zapíjel s kamarády narození synka)

*