Nabíjecky s balancerem

RVsoft rvicek@quick.cz
Pátek Prosinec 29 10:14:21 CET 2006

Obavam se ze LB ma pravdu a take jsem o tom dost premyslel, ale to co
popisuje je fakt, ktery modelari proste nescetnekrat odmerili.

Domnivam se, ze to souvisi s tim co pisete a to ruznou ucinnosti
elektrolyzy v zavislosti na napeti a teplote. Zrejme je ta ucinnost
nizsi pri vyssim napeti a vyssi pri nizsim napeti pri vybijeni. Mozna by
tomu odpovidalo i to, ze lipoly davaji nejvetsi vykon az po tom co se
ohreji na vyssi teplotu.

Jinak si myslim, ze balancovani je nanic. Uplne musi stacit omezovac na
konecne napeti a to jen jako pojistka. Jakmile se lipoly rozjedou
nepomuze jim nic.

RadekCX - http://www.cncnet.info