Jak presne meri elektormery, ceny energii a tak

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Prosinec 26 20:37:25 CET 2006

Pokud jde o vyuziti blikajici LED, vse podstatne tu jiz zaznelo, jen si dovoluji upozornit, ze merak je majetkem rozvodaku a zvlaste ta infra cast se muze pouzivat pri odectech energie a nekdy muze clovek  narazit na blbce, ktery z cteciho cidla udela dalekosahy problem.

Pokud jde o spatne mereni, tak minimalme u elektormeru postavenych na svabu od Analog Devices ADExxxx to asi moc fungovat nebude. Sice jsem to nezkousel i kdyz jeden merak mam zrovna v prototypu na stole, ale teoreticky by to fungovat nemelo, ADC prevodniky meri prubezne hodnoty obou velicit x krat za periodu a z namerenych hodnot integruji spotrebu.