Jak presne meri elektormery, ceny energii a tak

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Prosinec 26 20:20:13 CET 2006

Mam dojem, ze je take 10 000. V kazdem pripade jde o to udelat na to
interface.
Prave proto se ptam, zda to nema nekdo hotove i za penize at nevymyslim jiz
vymyslene.
Bohuzel moje PC masina s monitorem je desnej zrout ( jen monitor 160 W ),
bydlim v prizemi a tak k tomu nejake to svetlo skoro cely den plus treba i
dve tri dalsi PC na servis a o tom co zere to moje tak to je na dalsi
debatu.
Prechod na LCD vzhledem k tomu co se na tom dela nejde a i tak moje LCD zere
200 W :-)) a mensi nechci.
J. Polivka

Sakra to je dobry napad . Mam elektromer se dvou diodama jedna blika
casteji je na ni napsane Rl = 10 000 imp/kWh .Mate to stejne?

Tu druhou neprectu aniz bych to musel cele rozmontovat.
Premyslim ze bych na to udelal taky nejake udelatko s velkym LCD
displejem aby vsichni videli kolik spotrebuji energie :)

S pozdravem

Snehulak