Jak presne meri elektormery, ceny energii a tak

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Prosinec 26 17:47:20 CET 2006

Ano, lze. Dokonce lze i mnohem vice. To kolecko se dvema "LEDkama" co
neblikaji je opticky IR interface pro cteci zarizeni. Je to obycejne RS232 po
optice a i bez znalosti hesla z elektromeru lze odecitat zakladni hodnoty.
Nekde na Inetu se da najit popis protokolu. Mel jsem udelatko na prisavku,
kterym jsem s tim komunikoval z PCcka. Schvalne se na to mrknete kamerou a
uvidite, ze jedna ta "LEDka" je skutecne IR LEDka, ktera obcas zablika, to
druhe je prijimaci fotodioda.

Jakub Serych