Linux pro embended zarizeni?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Prosinec 26 03:42:33 CET 2006

Myslím, že na routerech máme Gentoo, ale nechci kecat. Jako paměť je 64MB
IDE CF disk (inspirace z routerů InWay :)). Detaily můžu v novým roce
zjistit od kolegy, ale může s tím být hodně problémů s kompatibilitou, nám
to běží na normálních i845 deskách a dokonce to nefunguje s integrovanou
Realtek síťovkou, takže Via se dokonce nemusí vůbec chytat, ale spíš to bude
bez problémů, hodně bude záležet, co je v kernelu.
A nestačily by na to routery, na který jde nainstalovat OpenWRT? Obvykle
mají 266MHz CPU a některý modely i víc, s interní pamětí bývá problém, ale
to lze vyřešit flashdiskem. Třeba by ten výkon stačil, jsou to malý krabičky
bez mechanických částí a cena by byla zaručeně výrazné nižší než jakýkoliv
PC.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death