Linux pro embended zarizeni?

k.novo k.novo@seznam.cz
Úterý Prosinec 26 01:52:45 CET 2006

Mam navrzen merici modul u ktereho je pozadovan vetsi vypocetni vykon pri zpracovani namerenych dat. Zarizeni je jednoucelove a jako takove bude vyrobeno jen v jedinem kusu a tak se nevyplati navrhovat pro nej jednoucelovy hw.
Sahneme proto po nejakem malem x86, libila by se mi nejaka EBX, PC104, Nano ITX deska, ale co jsem zatim videl vse je drahe jak cert a tak to vidim na nejako Mini ITX od VIA.
Pokud vite o levnem zdroji desek formatu Nano ITX ci EBX nebudu se zlobit, ale můj dotaz se tyka operacniho systemu.
Z prostorovych a energetickych důvodu pouzijeme nejakou Flash pamet (256MB) a potrebovali by jsme nejakou distribuci linuxu, ktera se nam tam vejde a je primarne urcena pro embendded zarizeni.
Nebo lepe poradit jak se takova mala distribuce dela z nejake jine, koukal jsem na Fedoru, ale jen zakladni balik knihoven ma atovky MB a tak ma puvodni myslenka vyberu jadro a par balicku, ktere potrebuje neni asi realizovatelna.
Mate s tim nekdo zkusenosti?
Dekuji