Děčínská zádaha stejnosměrného motoru

nokam@centrum.cz nokam@centrum.cz
Pátek Prosinec 22 19:26:46 CET 2006

Recept na celý rok

Vezme se 12měsíců, pořádně očistí ode všeho škarohlídství, chamtivosti, puntičkářství a strachu. Každý měsíc se rozkrájí na 30, popřípadě 31 dílů, takže zásoba stačí na celý rok. Pak se každý den upraví tak, že se vezme 1 díl práce, 2 díly dobré nálady a humoru, přidají se 3 vrchovaté lžíce optimismu, čajová lžička snášenlivosti a špetka taktu. Celé se to bohatě zalije láskou ke všem lidem dobré vůle. Takto připravené se ozdobí kytičkou trpělivosti a servíruje se s milým úsměvem a vonícím přátelským slovem.

                                                                                                                                                 Kamil

> Od: sasa.svobodova@centrum.cz
> Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 22.12.2006 01:40
> Předmět: Re: Děčínská zádaha stejnosměrného motoru
>
>Hezký večír,
>
> ale tohle já všechno vím a chápu, ale otázka zní PROČ SE PŘEPÁLÍ PO
ODPOJENÍ MOTORU KONTAKTAMA ??? Jinak je to motorová pojistka zasypaná
pískem, právě proto, že motor je sériový a tam jsou proudy při rozběhu
poněkud jinde než je jmenovitý proud.

> Také motor se točí jen necelou sekundu, výhybka to stihne za cca 0,8
sekundy na druhou stranu a pokud to nestihne do 1,2s tak automatika dá
povel ke zpětnému chodu.