Nabijecka

Honza honza1024@seznam.cz
Pátek Prosinec 22 01:09:19 CET 2006

  Banánky.

Nabíječce je buřt kolik článků v jakém pouzdře nebo packu jí dáte na hraní.
Řeknete ji druh a s tím si vystačí při nabíjení. Při vybíjení si poručíte
kam až může vybít. Oba proudy necháte na ní nebo si nastavíte dle libosti.
Za 2 tišice je to krásné. Mám za 2k7 tišiců ten Shark 20 a ačkoliv nevím
jestli to umí i levnější varianty, avšak u tohodle jde nastavit pojiska
buď teplem, odevzdanou kapacitou nebo délkou nabíjení. Libovolně a ke všemu
z toho snad jdou i vycucat přes USB i grafy průběhu.
Končím s machrováním a

přeju šťastné a veselé!

Honza